Amazonka

25.02.2013 16:23

Hop trop/Ladislav "Huberťák" Kučera, Jaroslav "Samson" Lenk

                      A 

1. Byly krásný naše plány, 

                        C#mi 

   byla jsi můj celej svět, 

    Hmi                  A 

   čas je vzal a nechal rány, 

      Hmi                 E 

   starší jsme jen o pár let. 

 

2. Tenkrát byly děti malý, 

   ale život utíká, 

   už na "táto" slyší jinej, 

   i když si tak neříká. 

                    A 

R: Nebe modrý zrcadlí se 

      F#7                 Hmi 

   v řece, která všechno ví, 

                       A 

   stejnou barvu jako měly 

     Hmi           E 

   tvoje oči džínový. 

 

3. Kluci tenkrát, co tě znali, 

   všude, kde jsem s tebou byl, 

   "Amazonka" říkávali, 

   a já hrdě přisvědčil. 

 

4. Tvoje strachy, že ti mládí 

   pod rukama utíká 

   vedly k tomu, že ti nikdo 

   "Amazonka" neříká. 

R: 

5. Zlatý kráse cingrlátek, 

   jak sis časem myslela, 

   vadil možná trampskej šátek, 

   nosit dáls' ho nechtěla. 

 

R: Teď jsi víla z paneláku, 

   samá dečka, samej krám, 

   já si přál jen, abys byla 

   pořád stejná, přísahám, 

    Hmi                A 

   pořád stejná, přísahám.