Až mi bude dvacet let - HOP TROP

25.02.2013 18:16

 

 Album: Proč bychom se netopili

  C            Dmi            G           C

1. Až mi bude dvacet let, tak koupím sobě loď,

     Dmi   C     Dmi   C     Dmi           G

   sbalím holku jako květ a řeknu "na loď pojď",

       C             Dmi          G            C

   a když se bude zdráhati, když posedne ji strach,

         Dmi    C     Dmi C       Dmi       G

   tak hned ji začnu líbati v tý lodi na vlnách,

       F      C      Bb  F        C            G

   a když se bude zdráhati, když posedne ji strach,

      C            Dmi         G         C  Dmi G C Dmi G

    tak hned ji začnu líbati v tý lodi na vlnách.

 

2. Až mi bude třicet let, to budem chlapíci,

   všichni budou závidět mi háka na špici,

   [:a loď už bude samej šrám, však holka jako květ,

      a v lodi malej porcelán mi bude dovádět.:]

 

3. Až mi bude šedesát, tak řeknu "johoho",

   svý pádlo chytnu zase rád a dám se do toho,

   [:dívce zlíbám smutnou líc, pak vobepluju svět,

      až mi bude o pět víc, tak snad se vrátím zpět.:]

 

4. Až mi bude dvěstě let, to dávno budu spát,

   mý kosti budou práchnivět, však přesto bych byl rád,

         (C)         (Dmi)     (G)       (C)

   [: kdyby mý tělo studený do rakve nedali,

          (Dmi) (C)    (Dmi) (C)    (G)      (C)

      i s lodí   ať je pohřbený na břehu Sázavy. :]