Bedna vod whisky – Miki Ryvola

25.02.2013 16:27

Písničku Bedna od whisky složil a nazpíval Miky Ryvola.

 

     Ami          C        Ami            E

1 Dneska už mně fóry ňák nejdou přes pysky,

     Ami              C          Ami   E       Ami

   stojím s dlouhou kravatou na bedně vod whisky,

                     C        Ami          E

   stojím s dlouhým vobojkem jak stájovej pinč,

        Ami        C         Ami     E      A

   tu kravatu, co nosím, mi navlík' soudce Lynč

        A           D         E           A

R: Tak kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká,

                       D           E        A

   jsou dlouhý schody do nebe a štreka daleká

                 D        E            A

   do nebeskýho baru, já sucho v krku mám,

                    D         E           Ami

   tak kopni do tý bedny, ať na cestu se dám

 

2 Mít tak všechny bedny od whisky vypitý,

   postavil bych malej dům na louce ukrytý,

   postavil bych malej dům a z vokna koukal ven

   a chlastal bych tam s Bilem a chlastal by tam Ben

 

R:

 

3 Kdyby jsi se, hochu, jen porád nechtěl rvát,

   nemusel jsi dneska na týhle bedně stát,

   moh' jsi někde v suchu tu svoji whisku pít,

   nemusel jsi dneska na krku laso mít

 

R:

 

4 Když jsem štípnul koně a ujel jen pár mil,

   nechtěl běžet, dokavád se whisky nenapil,

   zatracená smůla zlá, zatracenej pech,

   když kůň cucá whisku jak u potoka mech

 

R:

 

5 Až kopneš do tý bedny, jak se to dělává,

   do krku mi zvostane jen dírka mrňavá,

   jenom dírka mrňavá a k smrti jenom krok,

   má to smutnej konec, a whisky ani lok

 

R: Tak kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká,

   jsou dlouhý schody do nebe a štreka daleká

   do nebeskýho baru, já sucho v krku mám,

   tak kopni do tý bedny!