Blues folsomské věznice – Greenhorns

25.02.2013 16:42

   Můj děda býval blázen texaský anasvér,

   na půdě nám po něm zůstal ošoupaný kvér.

   Ten kvér obdivovali

   všichni kámoši v okolí

   a máma mi říkala:

   nehrej si s tou pistolí.  

 

   Jenže i já byl blázen, tak zralý pro malér

   a ze zdi jsem sundával ten dědečkův kvér.

   Pak s kapsou vyboulenou,

   chtěl jsem být chlap olrajt

   a s holkou vykutálenou,

   hrál jsem si na Bonie and Clyde.

 

   Ale udělat banku, to není žádný žert,

   sotva jsem do ní vlítnul vylít jsem jak čert.

   A že místo jako kočka,

   já utíkal jak slon,

   tak za chvíli mne vezl

   policejní anton.

 

   Teď okno mřížovaný mi říká, že je šlus,

   proto tu ve věznici zpívám tohle folson blues.

   Pravdu měla máma,

   když radila mi: nechoď s tou holkou

   a taky mi říkala:

   nehraj si s tou pistolkou.