Bouře (Ready For The Storm)

25.02.2013 21:01

Pavlína Jíšová/D.McLean, J.Svobodová

       D

Slyším bití vln a příboje

     C

moře zuří bouře blízko je

      Bbmaj7

maják bílým světlem varuje

 C

osamělé námořníky

 

Vítr proniká až pod kosti, jeho chlad se v duši rozhostí

tam kde není žádné milosti, jenom rozbouřené moře

 

   D      Bb            A

R: Já mám přečkat bouře čas, ano Pane

   D      Bb                 A             D

   já mám přečkat bouře čas, přečkat bouře čas

 

Odpusť Pane o čem sním, proč vždy když ti to předložím

já sebe znovu uvidím, jak pluju mořem sama

 

Teď tvou ruku blízko mám, tvou velkou lásku poznávám

jen nevím proč se obávám, plout bouří když jsi se mnou

 

R:Já mám ...

 

Až vzdálenost nás rozdělí, a pohltí mě čas

věř nakonec se uvidí, že i ten mě nese k tobě

 

Zář slunce nebe vyjasní, To světlo můj strach rozpustí

zas můžu plakat radostí, láskou kterou dal´s mi

 

R: Já mám přečkat bouře čas, ano Pane

   já mám přečkat bouře čas, ano Pane

   já chci v bouři vytrvat s tebou Pane

   já chci v bouři vytrvat s tebou vytrvat