Dál šíny zvoní – HOP TROP

25.02.2013 21:04

Interpret/autor: Hop trop

           Dmi   Gmi           Dmi

1. Tvoje psaní zpátky se zas vrátí,

                  Gmi          F

   pošťák neví, kde mě hledat má,

            C                    Dmi

   snad mě závěs vod vagónu neumlátí,

    F                    C          F

   kdo jel na osách, už určitě to zná,

            C                       Dmi

   kdo jel na osách, už určitě to zná.

 

2. Voko železný mi kolem hlavy lítá,

   vždycky dojede ten, kdo se udrží,

   na mý dlouhý cestě podruhý už svítá,

   [: správnej hoboe tyhle trable vydrží. :]

 

     Bb        F     Bb           F

R: Den jarem voní, budí mě houkání,

    Bb        F      G          C Dmi

   dál šíny zvoní do mýho zpívání.

 

3. Zatím nevím, kde tahle dráha končí,

   zatím nevím, kde mě osud vyklopí,

   jsem jen tulák, co se strašně lehko loučí,

   [: kdo to nezná, mě těžko pochopí. :]

 

Ref..

 

4. Tak ti, drahá, přeju klidný spaní,

   nejsem zvyklej říkat slůvka medový,

   vím, že jinej už se nad tebou teď sklání,

  [: ten ti možná na mě všechno vypoví ... :]