Na plese vévodkyně z Richmondu

25.02.2013 17:38

 

                                        Original C

1. Na plese richmondské vévodkyně

   jsem nakonec pochopil tvou malou lež

   o půlnočních orgiích v místním kině

   a vášni hladové jak Bangladéš.

 

2. Stála jsi, bílá jak balerína,

   v neřestném tichu, když jakýsi Řek

   zpíval, že takhle se zapomíná

   na hrůzy pekla i na zítřek.

 

R: Ten Řek věděl přesně, o čem zpívá,

   měl pět tisíc let a tisíc válek na svém hřbetu,

   a věděl dobře, že na svět se dívá

   líp přes tvoje nohy než přes mušketu.

 

3. Když jsem tě odmítl, že není to vhod,

   že plukovník čeká, i můj chrabrý šik,

   řekl mi Řek, že jsem idiot,

   že nejsem voják, jen romantik.

 

4. Hrůza i bolest i krása i slast

   se nědělí, nespí a nepromíjí,

   já svedu tě zítra, až zachráním vlast,

   zítra, až zvítězím v Belgii.