10. Z Vašeho pera

21.12.1999 21:10

 

BEDERKA

napsal: Fox

 

     Vraceli jsme se z Beaver City do Wild West City Boskovice, kde jsme se měli setkat s naším kamarádem kovbojem Eddiem z Hulína. Cestou jsme se rozhodli zastavit se v Boskovicích, jelikož jsme se doslechli, že SAM si zařídil egyptskou restauraci FARAON. SAM je náš egyptský kamarád, který byl dříve barmanem v saloonu ve westernovém městečku u Boskovic. Jeho civilní jméno: Sayed Ismail Nagy Mosaad. 
   Já a Jirka jsme byli již vysvlečeni z dobového kroje, který byl povinný v Beaver City a do kterého nás navléklo vedení Wild West City Boskovice. Fox obdržel šaty bílého muže - obchodníka ze Západu a já  šaty obchodníkovy ženy. 
   Frenky měl problémy vzhledem ke své výšce a tak vyfasoval bederku červené barvy, košili s jemným černým vzorem na červeném podkladě a k tomu patřičnou obuv. Také mu byly zapůjčeny indiánské šperky. Krásná blonďatá vysoká parodie na indiána. 
   Náš Frenky si ponechal šat indiánský, poněvadž byl vzdušný a takto jsme vyrazili po městě Boskovickém vzhůru za Samem. Netrvalo dlouho a doslova se k nám přilepil malý kluk.

Vypadal na 12-13  let a začal pokřikovat na Frenkyho: "Blázen, blázen...oni ho teď pustili z blázince, že jóó!"

   Franky zachovával klid,  jen nepatrně zrudnul hněvem v obličeji. Pokračovali jsme v chůzi a pokoušeli se přehlížet toho malého drzouna. Tomu to ale nedalo a pokračoval s námi. Tentokrát se otočil na mne a vykřikoval neustále dokola "Blázen, blázen". "Kluk se nám asi představuje" pomyslila jsem si v duchu. "Proč by měl být z blázince?" zněl můj dotaz. "Co to má na sobě?" zeptal se malý posměváček s nevinným výrazem. Pokusila jsem se o klidné vysvětlení: "To je bederka. On je indián a tak nosí bederku". 
   Jeho odpověď nás všechny překvapila: "On je z Indie?".  "Ne on není Ind, ale Indián." zněla má odpověď. "On je blázen, blázen, blázen......" zaznělo protivným, pohrdavým tónem malého hloupého kluka.

To již Frenkymu došla trpělivost. "Ještě třikrát řekneš, že jsem blázen a uvidíš co z Tebe udělám!" Drzý kluk si stoupl přímo před Frenkyho a do očí mu začal křičet "Blázen, blázen, blázen" a smál se hloupým pichlavým smíchem. Frenky sevřel rukou jeho rameno "Tvoje máma je snad starostka, že si tak dovoluješ? "Můj táta je policajt" zněla výmluvná odpověď, ke které nebylo co dodat!!!

Touto cestou děkujeme Švadlenkovi za záchranu života Frenkyho Dlouhána před umrznutím v Beaver City.    Redakce