12. Poezie z mechu a kapradí

21.03.2001 21:57

Ahoj lidi!
Zas po čase je tu básníkova chvilka. Pro čas nynější zanechávám agitace typu pište, ať vám šije niť. A vůbec, nechám to na povolanějším, tedy Hombrem. Vůbec na této dvojstránce se objevuje několik novejch básníků - trempíků. Klapot klávesnice vytvořil pod těmito řádky básně o lásce a teď už zmíněný nábor … Lidé čtěte!.

- FRENKY -
 
 
 

Pro Henriettu

Hladit její tvář, jemnými tahy,
Prohrábnout její vlasy jen.
Dýchat její dech, cítit její stahy,
Kreslit si portrét něžný jako sen.
Zavřená víčka, za nimiž je skrytá,
Extází zlomek času si vzal,
v mlhavém ránu, kdy tichounce svítá,
Dává, a bere to, co jsem jí dal….

Lehce se dotknout jejích rtů,
žár ustoupil kamsi za hranu.
Propadat mlhou všech svých snů
Snad ještě chvíli, nežli vstanu.
V hloubce jejích očí jiskří svit,
ten okamžik, kdy hvězda padá.
Jen mlhavé ráno, úsměv a klid,
a vůně růže, která zvadá….

Hombre

Fetišista

Do temného sklepa,
zatáhl mne Pepa.

To je teda překvapení,
tím se pro mne všechno mění.

Zapomenu na zásnuby,
beztak Lumír nemá zuby.

Pepa už je u košilky, dýchá rychle, tep je znát,
na co si teď budem hrát?

Koutkem oka vidím tašku,
že by Pepa přines flašku?

Slastně předu, mhouřím oči,
čekám kdy už na to skočí.

Zatím nic se neděje,
mizí ve mně naděje.

Pepa plní tašku svršky,
asi mu dám hned do držky.

S plnou taškou pádí pryč,
já jsem uvnitř, z venku klíč.

Pryč s posranou romantikou,
vztekle cloumám zrezlou klikou.

Zbortil se mi krásný sen,
teď vím pravdu, musí ven!

Pravda krutá, ale jistá,
Pepa je jen FETIŠISTA.

Pavla T. O. Seník

Kámoši, sedlejte Pegasa!

Jen zkuste jaksi s vlky žíti,
když Frenky Dlouhán, u ďasa,
ve Větru loví slunko v síti.

Neračte bát se komerce,
je nás tu stále prstů ruka,
Na mechu tlučou koberce,
jsme sami jako boží muka.

Máte-li díru v šufleti,
kam strkáte své plody trýzně,
Možno ty vaše úlety,
zveřejnit u nás, hezky řízně…..

    Frenky

 

Za tebou

Já za tebou jel
na Mělníku zrály třešně
když květen se skvěl
a vzduch se tvářil fešně.

Já za tebou jel
nejzářivější hvězdo na obloze
v tvářích z květů pel
seděl uvnitř ve vlakovém voze.

Já za tebou jel
Na peróně tebe zřel
Tam v zámeckém městě
Kde snoubí se Labe s Vltavou

Věnováno Hance- Frenky jaro 2000