19. Písnička do zpěvníku

21.03.2000 16:06

Zatracenej život - Greenhorns

1. To bylo v Dakotě po vejplatě,

   whisky jsem tam pašoval,

   a že jsem byl sám jako kůl v plotě,

   s holkou jsem tam špásoval.

2. Šel jsem s ní nocí, jak vede stezka,

   okolo červených skal,

   než jsem jí stačil řict, že je hezká,

   zpěněnej býk se k nám hnal.

 

R: Povídám: jupí, čerte, jdi radši dál,

   pak jsem ho za rohy vzal,

   udělal přemet a jako tur řval,

   do dáli upaloval.

 

3. To bylo v Dawsonu tam v saloonu

   a já jsem zase přebral,

   všechny svý prachy jsem měl v talonu,

   na život jsem nadával.

4. Zatracenej život, čert aby to spral,

   do nebe jsem se rouhal,

   než jsem se u baru vzpamatoval,

   Belzebub vedle mě stál.

 

R:

 

5. Jó, rychle oplácí tenhleten svět,

   než bys napočítal pět,

   Ďáblovým kaňonem musel jsem jet,

   když jsem se navracel zpět.

6. Jak se tak kolíbám, uzdu v pěsti,

   schylovalo se k dešti,

   Belzebub s partou stál vprostřed cesty,

   zavětřil jsem neštěstí.

 

R: Povídá: jupí, čerte, jdi radši dál,

   potom mě za nohy vzal, udělal jsem přemet,

   jako tur řval, do dáli upaloval.