19. Písnička do zpěvníku

21.06.2008 10:59

 

Bílej dům - Vabank Unit

 

   G                                     D

1. Už mi není dávno sedmnáct jako ostatním,

        C

    co nestih´ jsem co by mladej

      G                D

    teď jen těžko doháním.

    G                                    D

    Já znám svý chyby ty máš jen tu jedinou,

       C            D             G

    že vidíš osud světa na nás dvou.

            Emi

R: A bílej dům ti k nohám nedám,

            D

     já vo něj nestojím,

     C                            D

    raděj´příště zkus jiný přání mít.

     G                              D 

    Nejsem z těch co slávě podlehnou, mě postačí,

    C              D                        C D G

    že můžem spolu dneska večer jen chvíli být.

 

2. Já jednou chtěl mít celej milion

    a být všude dobře znám,

    věřit snům se musí, neváhej.

    Já potkal jsem jí, pravý štěstí,

    dávno pryč ho mám,

    odešlo s ním snění a svět bláhovej.

 

R: A bílej dům …

 

3. Teď zklamána si ze mě možná, smutná půjdeš spát,

   jednou snad mi ráda odpustíš.

   Nebudou mi říkat Excelence, nebudou mi lhát,

   vždyť takhle si ten náš svět předěláme spíš.

 

R: A bílej dům ...

R: A bílej dům …

… nejsem z těch co slávě podlehnou,

     mě postačí,

     že můžem spolu dneska večer, svý víno pít.