19. Písnička do zpěvníku

21.12.2011 11:07

Dál jen se směj – COP

(OLd In The Way) Peter Rowan, album: COP 1 r. 1991  

 

C           D    G          C

R: Dál jen se směj, život ráda měj,

          Ami        C                       G

   tvůj pláč a slzy nechci znát, tak mi zamávej,

    C           D    G          C

   dál jen se směj, život ráda měj,

        Ami        C                   G

   až probudí tě svítání, mně už bude hej.

 

    D                     G

1. Já musím jít, vlak už houká

      C            G        D

   a výpravčí už dveře zavírá,

        C                  G            Emi

   dál půjdu cestou svou, bezcitnou a zlou,

        Ami          C                          G

   tvá láska je jen výprodej, já říkám: tak se měj.

 

R: Dál jen se směj..

 

2. Říkáš, že nevěříš mým slibům,

   tvůj názor dneska nebudu ti brát,

   já dlouho s tebou žil, někdy na vobtíž byl,

   můj vlak už houká v nádraží, já říkám: tak se měj.

 

R: Dál jen se směj..

 

          Ami        C                   G

R: + až probudí tě svítání, mně už bude hej ...