Betty – HOP TROP

25.02.2013 18:17

 

Interpret/autor: Hop trop

           Gmi                    F               D

1. Já na plachtu svýho vozu jako každej jsem si psal:

             Gmi                   F            D

   "Hrab a dři anebo umři!" a pak na západ se hnal,

              A                       G           D

   z plachty dávno jsou už cáry, ale heslo platí dál,

       G        D                   A7  D D7

   mě vítá Kalifornie, tak nač bych umíral.

REFREN:

  G                                          Ami

Betty, vyndej z bedny soudek, rozžvejkám a spolknu špunt,

                                 D               G

upíchnem se právě tady, v ruce žmoulám slibnej grunt,

                                             Ami

doufám, že to s nima zmáknu, vodsaď dál už nepudem,

                             D         G

navěky snad přece smůla nebude mým osudem.

2. Zarazíme první kolík, druhý támhle musí bejt,

   za potok dej ty dva další, budeme v něm zlato mejt,

   jedu sehnat ňakej ouřad, Betty, pojď mě vobejmout,

   tebe přiklepli mi tenkrát, teď i dílec přiklepnou.

R:

R: