Blizard – Greenhors

25.02.2013 16:41

1. Když jde blizard s vichřicí, já sám jedu vánicí

   a na cestě jsem už skoro celý den,

   jedu k té, o níž jsem snil,

   cestou dlouhou přes sto mil,

   [: a jen deset mil mi zbývá k Mary Ann. :]

 

2. Jedu nocí šílenou, bílou mlhou, černou tmou

   a můj koník už je taky unaven,

   sčítám chvíli za chvílí,

   sčítám míli za mílí,

   [: a jen sedm mil mi zbývá k Mary Ann. :]

 

3. Kůň už nemůže a pad', zchromil ho ten věčnej chlad,

   vítr stopy ničí jako ráno sen,

   tak se nocí probíjím,

   z láhve brandy popíjím,

   [: a jen tři míle mi zbývaj' k Mary Ann. :]

 

4. V dálce světla zaplály, to mý oči hledaly,

   potíž je jen v tom, že nemůžu dál,

   na sedlo si hlavu dát,

   už se mi chce strašně, strašně spát,

   [: a jen sto yardů mi zbývá k Mary Ann. :]

 

5. Tak ho našli za pár dní ležet v jámě bezedný,

   tvář měl bílou a oči jako len,

   v ruce prsten, co chtěl jí dát,

   proč ho, k čertu, nemoh' hřát,

   [: a jen sto yardů mu zbývá k Mary Ann. :]