Dlouhý černý závoj - Greenhorns

25.02.2013 16:52

M. Wilkin - D. Dill

1. Tu partii neměl já s osudem hrát,

   tu noc v ulicích smrtící výstřel pad'.

 

2. Vrah v mlze zmizel, ale já blízko byl,

   když džíp policejní mě zastavil.

 

3. Tu partii začal já s osudem hrát,

   když s jednou ženou byl jsem a lásku krad'.

 

4. Tím ránem mlhavým jsem od ní šel

   a její muž, můj přítel, to nevěděl.

 

R: Už čas to svál, už nech to spát,

   dlouhý černý závoj nech nad tím vlát,

   já nemoh' tenkrát dělat nic víc,

   pravdu nesměl jsem říct.

 

5. U soudu pak já neměl strach,

   však má tvář je tatáž, co prý měl vrah.

 

6. Soud řekl "vinen" a já vinen byl,

   jenže něčím jiným, než mě obvinil.

 

7. Můj přítel nic neví už navždycky,

   mý ústa zamkne křeslo elektrický.

 

8. A jestli se můj příběh ti nezdál snad,

   tak dlouhý černý závoj nech nad ním vlát.

R: