Dnešní noc bude dlouhá - Greenhorns

25.02.2013 16:53

Ernest Tubb

1. Dnešní noc bude dlouhá, má drahá,

   noc dnešní v richmondským vězení,

   v okně mým pevná mříž, ty snad vůbec nevíš,

   že tu mám svý srdce vězněný.

 

2. Místo hvězd jenom dým mříží vidím,

   richmondský vlak když míří tam k vám,

   od kytary mý pár snad s sebou vzal

   tónů z písně, co tobě zpívám.

 

3. Že tu sedím tak sám v cele temný,

   oknem vidím jenom dým za tratí,

   a ten dým k zemi pad', když vlak zmizel jak had,

   doufám, že můj pozdrav cestou neztratí.

 

4. Teď jen fotku tvou líbám a hladím,

   kytara má mi boky tvý připomíná,

   noc teď na mne shlíží malým oknem s mříží,

   s tebou zatím spí lepší než já.

 

5. Noci budou teď dlouhý, má drahá,

   jak dnešní v lapáku richmondským,

   ty jsi daleko tam, kam se nedovolám,

   mně tu zbejvá jen smutek a dým.