Drnová chajda - Greenhorns

25.02.2013 16:53

1. Já tu na svým dílci, celkem vzato, bídnej život mám,

   a tak vypadám dost divně, pámbu ví,

   myši začnou rejdit kolem, sotva večer usínám

   na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

R: Dveře mají panty z kůže, vokna nejsou zasklený,

   kolem kojoti se plíží hladoví,

   dovnitř vánice mi věje dírou v střeše prkenný

   na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

2. Když jsem z domova tam na východě vyšel zbohatnout,

   zkusit, jestli potkám štěstí - kdopak ví,

   sotva napadlo mě tenkrát, že kdy potkám tenhle kout

   na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

R:

 

3. Ale rád bych, aby se tu našla dívka laskavá,

   jejíž soucit mě z tý bryndy vyloví,

   jak bych žehnal tomu andělu, že život uznává

   i na mým dílci v starý chajdě drnový.

 

R:

R: