Kdo to obchází můj dům – Druhá Tráva

25.02.2013 17:27

 

 

R: Kdo to obchází můj dům

   kdo to vévodí mým snům

   kdo to tu poslouchá a lásku mou mi vzal

   Kdo to šátrá u mých dveří

   kdo se to podbízí mým psům

   kdo si to duši mou na kousky rozstříhal

 

1.  Je to někdo v dlouhém šatu

   temný symbol nenávratu

   nebo jen pošťák co se přišel rozloučit

   Je to některá z těch věcí

   kterým drží dlouhověcí

   nebo jen ženská kterou neuměl jsem chtít

 

R:

2. Co to je co nehraje mi

   co mě právě tiskne k zemi

   jako úzkost jako nekonečný had

   Něco co mě táhne nikam

   něco před čím neutíkám

   protože není kam a komu utíkat

 

R:

3. Je to matka všech mých běsů

   temných jeskyň zpod útesů

   zvony z Tulsy nebo trouby z Jericha

   Nebo jsou to jenom slova

   jenom žízeň staronová

   jenom hříva která mizí do ticha

 

R: