Kočovníci - Greenhorns

25.02.2013 17:31

 

1. Stáda hnát je pěknej job k jatkám stepí dlouhou,

   jak honákem se můžeš stát, já řeknu pravdu pouhou:

  to chtěli skot pro Queensland,do Campsey,jak je zvykem,

   a přišel jsem a vzali mě, a tak jsem kočovníkem.

 

R: Tak podej kolem láhev a podle starejch zvyků

   na zdraví se dneska pije s bandou kočovníků.

 

2. Už dobytek se počítá a všechno už se chystá,

   muži sedí na koních a brzo hnem se z místa,

   jsou zlý i dobrý tady, Ir, Němec v jednom šiku,

   advokáti, doktoři v tý bandě kočovníků.

 

R:

 

3. Já takhle ráno stáda pás', kde tráva byla svěží,

   že přerazí mě, ať jdu pryč, hned usedlík sem běží,

   já říkám:"Tiše, brácho, já bouchám někdy mžikem,

   tady mluvíš s poctivým, cti dbalým kočovníkem."

 

R:

 

4. Prej dobytek nám zabaví, no tohle pro nás není,

   je moc těžký nás nachytat a přimět k zaplacení,

   a maso v krámě koupit je proti našim zvykům,

   zaběhlej se najde kus, ten patří kočovníkům.

 

R:

 

5. A děvče v Sydney povídá:"Pryč nechoď, jsem tak sama,"

   já na to:"Škoda, do sedla už nevejde se dáma,

   tak chlapci, táhnem zpátky, ať kdo chce co chce říká,

   někde poblíž Marano prej hledaj' kočovníka."

 

R: + na zdraví se dneska pije s bandou kočovníků ...