Napsal jsem jméno svý na zdi

25.02.2013 17:38

1. Napsal jsem jméno svý na zdi,

   na všechny zdi, který znám,

   napsal jsem jméno svý na zdi

   ráno, než otevřu krám,

   před léty ve stejnou chvíli

   v pravici držel jsem nůž

   a všichni ti, co po něm zbyli,

   s nadšením hráli mi tuš.

 

2. V okolí týhletý války

   tenkrát už stávala zeď,

   a popsaný popravčí špalky

   stály tam, co stojí teď,

   slyším zas slavičí hlasy

   a na tváři rozlitej hněv,

   jak barvičky tý jejich krásy,

   která nám tak pije krev.

 

R: Přiklušou zdáli tím večerním tichem,

   k zemi se svalí a dusí se smíchem,

   líce si hladí, než spálí je plamen,

   a setřesou mládí jak zlou tíhu z ramen.

 

3. Z půlnoci rána jak kyjem

   a najednou, kdo by to řek',

   jsme chytří a trochu moc pijem

   a bijem svý děti, ten vztek,

   napsal jsem jméno svý na zdi

   a čekám, až setře je čas,

   napsal jsem jméno svý na zdi,

   [: stejně jak každýho z vás. :]