Rocky Top - Rangers

25.02.2013 17:51

 

Felice & Boudleaux Bryant

1. Já stál jsem jednou dávno v Rocky Top,

   tam dole v Tennessee Hills,

   můj úsměv z tváře zmizel právě tak

   jak stromu podzimní list.

 

2. Já neznal v mládí nic než Rocky Top,

   kdo neodešel, nemusí zpět,

   mý štěstí nemělo sílu odolat,

   oslavilo nadějí křest.

 

REF:

Rocky Top, snů dětských míň,

vzpomínat prej se smí,

chci zpět do Rocky Top,

Rocky Top Tennessee, Rocky Top Tennessee.

 

3. Ten den, co jsem ji potkal v Rocky Top,

   nad jiné se krásnější zdál,

   já bez loučení vale dal Rocky Top,

   ve velkoměsta náruč ji vzal.

 

4. Stále si říkám: tenkrát v Rocky Top

   osud si se mnou jen hrál,

   zmizela láska a dívka taky tak,

   teď bych se domů snad bál.

R:

 

5. Teď, když jsem poznal, co je Rocky Top,

   na tváři smutek mi zbyl,

   krásnou dívku z rodných Rocky Top

   ztratil jsem a znovu sám byl.

R: + Rocky Top Tennessee ...