Vlak v 05 - Greenhorns

25.02.2013 18:10

1. Já ti řeknu, proč jsem dneska divnej tak,

   kdy' v dálce za tunelem začne houkat vlak,

   proč nechávám svou ciaretu vyhasnout,

   proč ka'dou chvíli stojím jako solnej sloup.

 

2. Touhle tratí já jsem jezdil řadu let.

   Jen mašina a koleje byly můj svět

   a parta z vlaku, se kterou jsem chodil pít:

   strojvůdce Mike, výhybkář Joe a brzdař Kid.

 

3. Jednou, kdy' jsme jeli z Friska v 05,

   tahle trať nebejvala 'ádnej med,

   po banánovej slupce sklouz a z vlaku slít

   a pod kolama zůstal mladej Kid.

 

4. Za rok nato z Friska 05

   vyjel si Mike mašinfíra naposled.

   Tam v zatáčce za tunelem při srá'ce

   z budky vylít a zlomil si vaz o pra'ce.

 

5. Pak jsem u' zbyl jen já a Výhybka Joe,

   ale neštěstí chodilo kolem nás dvou.

   Jednou Výhybka Joe nevrátil se zpět,

   ani on ani ten vlak v 05.

 

6. Tak'e u' víš, proč jsem teda bledej tak,

   já slyším za tunelem houkat divnej vlak,

   v něm' jede parta, se kterou jsem chodil pít:

   strojvůdce Mike, Výhybka Joe a brzdař Kid.

 

R. Ten vlak se ke mně řítí tmou,

   tak ahoj Kide, Miku, ahoj Joe...