Zrádný banjo – KTO

25.02.2013 18:12

1. Slunce pálí jak ďas a za krátkej čas

   vzdáš hold suchej švestce,

   sem, do žáru skal, psa bys nevyhnal,

   a tím spíš žádný jezdce,

   ptáci ani "píp", i čtvernohej můj džíp

   trávu nechce žrát,

   než bych tu usnul nudou, i když vím, že trable budou,

   tak mně nezbejvá, než polku hrát.

 

R: Zas to zrádný banjo ve svejch rukách mám,

   zas to zrádný banjo šátkem utírám,

   do dlaní mě pálí tenhle hromskej krám,

   radši bych ho vzal a do bazaru dal,

   jenže pak bych tu zůstal sám.

 

2. Slunce pálí si dál jako horkej tál,

   v prstech praskaj' klouby,

   je-li pondělí nebo snad úterý,

   jó, po tom je mně houby,

   kojot hledá tůň, i vestoje můj kůň

   klidně zůstal spát,

   než bych tu usnul nudou, i když vím, že trable budou,

   tak mně nezbejvá, než polku hrát.

 

R: