Archiv článků

12. Poezie z mechu a kapradí

21.06.2000 14:59
Ahoj lidi! Mám takovej smutnej dojem, že tuto část Větru nikdo nečte. Jak by se pak mohlo stát, že v době hluboko po uzávěrce je můj stůl Vašeho díla prázden. Já místo abych byl rozechvěn z přemíry básní a básniček, nešťasten zaplňuji stránky svým dílem a ani nemusím rozjímat nad tím co jsem...

11. Oprášeno z půdy

21.06.2000 14:54
Dnes se chci ohlédnout za Portou r. 1969. Výsledky průběhu 0. ročníku Porty jsou z Trampu č. 7-8 r. 1969. Krásné počteníčko Vám přeje ........ Vlčice        PORTA  JE  BRÁNA        V roce 1969 proběhla v Ústí nad Labem...

10. Vandr po Českém Ráji

21.06.2000 14:50
Vandr po Českém Ráji Humusák   Je středa odpoledne, já a Ráďa nasedáme v Ústí do vlaku abychom po pěti hodinách vylezli v Turnově. Je už tma, ale nám to nevadí v noční prohlídce okolí Turnova z vyhlídky Hlavatice. Poté docházíme k nedalekému hradu Valdštejn, kde stavíme...

09. Bylinky čarodějky Morticie

21.06.2000 14:27
Jalovec obecný Latinský název: Juniperus communis Hlavní složky:   flavonoidy, třísloviny, pryskyřice, silice, hořčiny Polarita: mužská Živel: oheň Vlastnosti: hřejivé a vysušující Kuchyňské použití: vydatné koření Jiné použití: s oblibou užíván v aromaterapii Jiné názvy:...

08. Ať jsou šlajsny plný vody

21.06.2000 14:24
Akce, plánována již v zimních měsících ve známém střekovském pohostinství, začala gradovat v den odjezdu a tím byl pátek 28. dubna. Sraz byl u Foxe na parkovišti ve čtyři hodiny odpoledne a nutno přiznat, že jsme tento časový limit až na výjimky (Luděk a Frenky dle svých vážných rodinných a...

06. Rozhlednománie

21.06.2000 14:17
  Rozhlednománie je v plném proudu a aktivita některých lidiček svědčí o tom, že Vás lezení po kopcích baví a to je dobře.  A jak dopadlo soupeření v první třetině roku? Nahlášené přírůstky jsou i za rok 1999 a kdo nedodal svůj seznam do 15. května, pak snad příště a tady jsou...

05.Toulky světem

21.06.2000 14:11
EXPEDICE AMERIKA A HAWAII 1998 - II Bereme svoje těla a šlapeme do Hila, tak se zove to město nedaleko letiště. Je nám však za těžko tahat své bágly na sobě, jedem taxíkem. Navštěvujeme úřad místní, leč k ničemu. Totiž v jakési poučce jsem se dočetl, že je třeba přihlásit se kvůli kempu na...

04. Velký Vandr - V.V. Klatovsko

21.06.2000 13:29
Velikonoční - v.v. Klatovsko Pátek Střih první. Nic si nepamatuju, jen že bylo ráno a mne budily holky od Telekomu, abych vstával. Zasvěcený by dodal, tak to jede s Humusákem. Hodil jsem na záda baťoch a vyrazil. Sbaleno bylo už od minule. Na nohou kraťasy, pár dní před velikonocemi, to...

03. Velký vandr - V.V. Poorlicko

21.06.2000 12:15
S Humusem na věčné časy V.V. Poorlicko Mise na pro mne ještě neobjevená místa začíná ve složení Míňa, Humusák a já. Je čtvrtek poledne, jízda vlakem a zámek Doudleby, mimochodem z kategorie slabších, jsou za námi, a naše těla pojídají vetřelci. Ne, to není sci-fi. Naše těla pojídají...

02. Ze starých cancáků

21.06.2000 12:04
      Brodění     Jedu s Merlinem na Dračák, fachčíme na dřevu a večer žerem a zpíváme. Ráno přichází Prcek a vyrážíme kolem Dvojáku, Kříže, J.Totemu na Tajemství. Vidím jej prvně, docela fajn. Našel jsem tam...